lista

Börjar dagen med en lista som jag hittade hos Anna.

Bästa köpet: Det känns som min nyårsklänning, men även den svarta poloklänningen eller pumpsen i Danmark!
Roligaste festen: Det är fortfarande ingen som slår helgen i Halmstad i augusti (eller var det juli..)
Höstens låt: Nelly Furtados skiva..
Roligaste resemålet: Hmm, Köpenhamn!
Bästa bio: Djävulen bär Prada, jag gillade den absolut.
Höstens foto: Ett av alla tusen på Filip!
Höstens flirt: Måste skärpa mig på den avdelningen...
Bästa dagen: Då jag blev faster!
Jag har lärt mig: Väldigt mycket, men framförallt att jag gått igenom mycket för att vara 24(och ett halvt ;) )
Frisyren: Ovanligt mycket hängande, annars snedtofs med silverspänne.
Väskan: Den svarta jag fyndade från Asos i somras.
Plagget: svarta kostymbyxor.
Musiken: Mycket bra i höst, bara det passar humöret!
Höstläsning: Min smak är blandad, har läst både chicklit och Damernas detektivbyrå-serien, deckare mm.
Beautyprodukten: Hmm, älskar min Rosebud fortfarande.
Smycket: Inget särskilt...
Tesort: Grönt té med vanlijsmak
Skorna: mina ankelboots från Topshop funkar.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits