intressant

Hittade via Fashionista.se en artikel som handllar om sponsring och äkthet. Jag håller med både Fashionista och författaren i den andra artikeln. När slutar de äkta råden vara äkta och personliga och börjar bli sponsrade? Väldigt intressant fråga.
Precis som Fashionista ser jag inget fel i att ha annonser eftersom man då inte påtvingar något men att sponsra länkar är jag inte lika fascinerad av. Jag har slutat att klicka på sponsrade länkar av principsak. Låter säkert jättefånigt i mångas öron, men alla har vi rätt till våra egna beslut. Så sponsrade länkar får man itne se här, men annonser kan mycket väl hända att de dyker upp!

Eftersom jag fortfarande in telöst länkningstexten så hittar man fashionista här
... och den andra artikeln här ... !

Kommentarer:
Postat av: Stefan

Hej!

Fick du inte mitt mail med info om hur man fixar länkarna?

Hälsningar Stefan

2006-12-07 @ 13:57:13
Postat av: Emmaria

hej, jo men jag fattar inte riktigt.. Vore jätteschysst om du kunde utveckla det hela.
Tack :) /Emma

Postat av: christine

hej måste tipsa dig om en grej:
kolla in på denna sidan: http://gratisgen.se/?ref=44353
om man blir medlem där, "fullföljer ngt av deras erbjudanden" (t.ex. bara bli medlem gratis på två bingosidor) och sedan värvar några medlemmar så kan man få massa gratis saker, bl.a. sex and the cityboxen, presentkort på vero moda och MQ m.m. värt att kolla in faktiskt! och det är ju gratis..=)

2006-12-07 @ 14:15:24
Postat av: Emmaria

Tack för tipset.

2006-12-07 @ 15:34:31
URL: http://emmaria.blogg.se
Postat av: christine

varsegod=) det funkar faktiskt jätte bra för mej=) gillar din blogg!

2006-12-07 @ 18:58:47

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits