inte lika bad

Dagen är inte lika uschig som gårdagen var. Visserligen sov jag inte så bra inatt heller, men jag känner mig något mer uppåt. Om två timmar ska jag vara på jobbet. Först något som kallas Resultatmöte. Ganska meningslöst för mig eftersom jag var med en kväll förra månaden, och då hade jag fadderpass. Men anyhow.. Sedan blir det jobb hela kvällen... Självklart är det bättre att jobba dagtid, men hittar man inget som passar så är det här jobbet inte så dumt. Folk blir faktiskt inte så sura som jag trodde att de skulle bli. Vissa är sympatiska, andra tyccker nog mest att det är jobbigt.

Tänkte på en sak, i år verkar det som alla hakat på julkalender-temat på bloggar och nätbutiker. Vill ju inte vara sån men jag hade faktiskt det redan förra året.. Hrm ;)
Haha, lite kul ändå.

Nej nu ska jag fixa lite lunch och vara vettig... Typ.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits