i ögat

Inatt sov jag djupare än på länge. Väldigt skönt eftersom jag då slapp drömma. (Eller komma ihåg det jag drömde iaf..) Idag är sista dagen på det här jobbet. Nästa vecka ska jag jobba på två andra jobb, lite mer varaktigt. Snurrigt värre. Hoppas förresten alla kommit ihåg att svara på VHS-ansökan, igår var sista dagen.
Vaknade med en irritation i mitt ena öga. Vore ju typiskt om jag får ögoninflammation just nu, det som jag aldrig får annars. Jag har börjat använda salva som är mot vaglar. Det brukar hjälpa, har stoppat ordentliga vaglar på det viset.
I eftermiddag blir det träning. En sväng till på gymmet eftersom passet som går är extra långt, något jag itne orkar idag. Kanske att jag cyklar lite imorgon också på träningscykeln. Ganska skönt med motion och att röra på sig. I tisdags kväll kände jag mig uschlig efter flera dagars ätande av sötsaker, julmat och anant. Men nu känns det bättre. Väldligt passande har jag nu ett sug efter grönsaker. Speciellt paprika och gurka!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits