en lista

Tänkte ta en kort liten lista på året som gått:

ÅRETS...

plagg: Tröjklänningen! Jag är kär. Shortsen ligger på stadig andra plats.
skor: ballerinas. Nu och för alltid. Sköna och snygga, kan det bli bättre?
väska: mest använd är min Stam-look-a-like, men min weekend väska går inte heller av för hackor.
smink: investerade i iD-puder, ett riktigt bra beslut.
läpprodukt: Rosebud på mina läppar.
utlandsresa: Mallroca var underbart, Köpenhamn är alltid lika trevligt
inrikesresa: Halmstad i slutet av sommaren. Såå enormt roligt! Trots att man såg ut som ett vrak eftersom luftkonditioneringen inte fungerade...
party: utgången i Halmstad, helt underbar roligt.
viktigaste: födseln av min allra ljuvligaste brorson. Han är mitt allt.
flytt: inte min utan min kompis H:s. Underbart att ha henne i stan ordentligt!
besked: att jag kom in på den utbildning jag sökte, trots att jag inte trodde på det själv...
jobb: trivdes med att jobba under våren och nu har jag fått ett extrajobb som är riktigt kul också.
skiva: den enda nya i samlingen är Nelly Furtado, riktigt bra också!
dummaste: att jag är tidsoptimist och stressar som en galning allt för ofta...
tristaste: finns tyvärr en hel del under den kategorin...
flopp: när jag efter en hel del om och men bestämde mig för att åka till fjällen en halv vecka men blev sjuk i bilen på väg upp...
konsert: den enda jag var på, men den var grym: Robbie Williams på Ullevi!!
allra bästa: Filip helt enkelt!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits