dan för dopparedan

Så sitter man här den 23:e. Alla julklappar är inhandlade, stämningen kryper tätt inpå och lugnet börjar komma. Just nu kollar jag på Harry Potter. Det är den senaste filmen som gäller just nu, senare ska jag även se Da Vinci-koden. Det är min brors filmer och de måste ses innan imorgon...
Utöver filmer tänkte jag cykla en sväng på träningscykeln idag. Vill få upp flåset och svettas lite. Hade egentligen tänkt åka till gymmet, men jag sov länge och orkar inte riktigt. Men cykla ska jag!
Sanslöst hur varmt det är ute. Men egentligen, vad är det som är så viktigt med en vit jul? Man är ju inne större delen av julaftonen.. Eller? Visst det blir mer mysigt, juligare och allt det där.. Men julen handlar främst om familjen och att umgås med nära och kära. Åtminstone för mig.
Nu kallar Harry och mina naglar behöver fixas.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits