balsam

Det är verkligen balsam för själen att träffa min söta lilla brorson. Jag är tjatig jag vet, men all den kärlek jag känner för honom.. Han är så underbart söt, härlig och underbar. När han ler mot mig smälter jag. Har en känsla av att jag kommer skämma bort honom när han blir lite äldre. Fast det börjar visserligen redan nu, men omhan vill ha något så kommer jag nog ha svårt att säga nej...
Innan jag gick lade jag honom på hans filt på golvet och lekte lite. VIlket innebär att jag säger bah-bah-bah typ och kittlar honom med mitt hår och blåser på hans fingrar. Jisses vad han skrattade då! Det lever jag på länge.
18534-4121
bild via google.se

Kommentarer:
Postat av: Frida

Syskonbarn är helt enkelt underbara =)

Postat av: Emmaria

Absolut, de är de bästa!

2006-12-22 @ 09:01:02
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits