afternoon

Det har inte blivit något tränat tidigare i veckan, tränar ju ofta på måndagar, men idag blev det gjort! Mamma kom förbi med lunch till mig, blev lite grinig eftersom hon dröjde så, men det ordnade upp sig till sist! :) Hon hade även med sig en tavla jag fixat hemma hos dem. För två år sedan (tror jag det var) så besökte hela familjen en fotograf som fotade oss. Jättekul. Min bror och jag hade nömligen varit hos en fotograf inför mammas 50-årsdag och tagit kort på oss två som hon skulle få. Tyvärr blev de korten inte alls bra. Men efter mycket velande tog vi alltså kort allihop hos en fotograf.
Det blev kort på mig och min bror, hela familjen och mamma och pappa. Brorsan och hans sambo tog också några på dem två. Nu har jag äntligen fixat ramen som köptes på Ikea för ett par månader sedan. Vi fick fixa bakgrunden själva eftersom det förgjorda inte passade in på formatet...
I eftermiddags fick då äntligen upp den på väggen. Superfint! Det är tre kort. Ett på mamma och pappa, i miten står hela familjen på ett kort och det tredje är på mig och min bror. Bakgrunden var svart som är väldigt snyggt och effektfullt. Eftersom tre av fyra i familjen är blondisar passade det bra, möjligtvis är mamma lite missnöjd för att hennes hår nästan går in i bakgrunden. Något som mitt hår gör på alla vita/ljusa bakgrunder!

Efter det blev det alltså träning. Tränar ju på gymmet nära mig nu och jag är inte riktigt införstådd med hur maskinerna funkar så än så länge är det lite styrka och mer på konditionsmaskinerna. Nu känner jag mig sådär skönt trött efter träningen och mysig i linne, pyjamasbyxor och min härliga rosa morgonrock.

Imorgon blir det lunch med en kompis och lite annat fixande som ljusbehandling och julklapps-shoppande, hoppas jag!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits