utmaning

Emma utmanade mig och självklart svarar jag!

7 klädesplagg som jag köpt men aldrig använder
Hmm.. Ju äldre jag blivit desto bättre har jag blivit på att inte köpa sådant jag inte använder. Men visst finns det saker som känns rätt just då men inte blivit någon hit. Ex. två koftor från Gina Tricot, de "alla" köpte i för ett år sedan. Inte sköna i kvaliteten och alldeles för stora i XS. En väst i kostymkänsla som inte är jag, också från GT. Hmm, i övrigt vet jag inte.

6 saker jag inte går hemifrån utan
- lipgloss/Rosebud
- mobil
- plånbok
- busskort
- glasögon
- nycklar

5 personer jag inte klarar mig utan
Min familj som är guld värd!

4 böcker/filmer jag gillar
- Everyone Worth Knowing
- deckare
- Damernas Detektivbyrå. Speciell men charmig och annan än det jag brukar läsa
- chick-flicks

1 sak ni (kanske) inte visste om mig

- kan vara väldigt envis

2 kändisgarderober jag vill ha
Egentligen vill jag nog ha en kombination av flera kändisars, men om jag måste säga två blir det Margeritha Missoni och Rachel Bilson.

1 sak jag önskar mig just nu
Att saker och ting ska gå min väg! :)


Kommentarer:
Postat av: Ängla

Kul lista! :) Lånar den...

Postat av: Mikky

Rolig lista!

2006-08-14 @ 19:55:13
URL: http://www.storamodegarderoben.blogg.se
Postat av: Emmaria

Ängla: ja låna på du :)

Mikky: lite annan..

2006-08-15 @ 12:08:44
URL: http://emmaria.blogg.se
Postat av: cizzi

min lista gör nytta ser jag =) orginalet finns hos mig =)

2006-08-19 @ 10:39:23
URL: http://cizzi.webblogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits