usch

Idag har jag fuldag! Uschans vad jag bara vill gå hem och ställa mig i duschen. Tvätta håret, ta bort mascaran och smörja in mig med härlig lotion. If only....

På lunchen var jag uppe på avenyn och kollade in Guppi. Jepp, babykläder! Måste hitta fin åka-hem-från-BB-outfit till Pyret. Kollar in både pojkiga och flickiga men hjälp vad svårt det är då! Guppi verkar vara lite mer märkesfixerat med Exprit, Mexx och något svindyrt märke jag inte kände igen. Känner sådana krav att det ska vara fint eftersom det är åka hem i kläder=fotograferas/filmas i kläder. Men det kommer säkerligen bli fint, vad det än blir. Men hur mycket har ett litet Pyre på sig? Det här är en helt ny värld!

Ps. det är sol och varmt ute nu, hurra!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits