söting

Blev riktigt inspirerad av bilderna till den här artikeln. Klicka på länken Bildextra och njut. Jag gillar speciellt den första bilden med en kortärmad manschesterjacka som har en puffärm och en stor knapp. Nice! De multifärgade randiga leggingsen från H&M ser riktigt coola ut. Randigt är ju annars ltie svårt, har jag märkt med mina svart/vit-randiga från Gina Tricot, men de här borde ge precis rätt effekt. Den prickiga Tiger-skjortan var också fin. Känner att jag börjar få abstinens av att inte ens ha varit på stan på hur länge som helst. Från att vara mitt i centrum varje dag är dteta en enorm omställning!

Kommentarer:
Postat av: nksjduiwa rumgfzyw

edsghiacx xruymcqh tkzxdjie nvtymeb wtjpgclyi pwsjm rlfmzbe


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits