sommarfavoriter

Alla har vi våra favoriter i garderoben. Även kändisarna kan fotas i vissa plagg eller accessoarer flera gånger. Fast ibland undrar man ju med tanke på att det känns som om de byter grejer hela tiden...
Jag gillar Nicoles Chanel-armband, det hade gärna fått pryda min arm. Mischas skor är ursöta, härlig modell och kul att de har lite färg! Missoni hatten på Jessicas huvud är riktigt söt. Hon passar jättebra i den och visst hade den passat bra som sällskap vid havet eller i trädgården.

bilder people.com

MIna favoriter i sommar har varit mina bruna remsandaler som jag fyndade tidigt i våras, blåvitrandiga shorts från Zara och den blommiga VILA-kjolen inköpt i Varberg  juli.


Vad är ditt/dina sommarfavoriter? Dela gärna med dig!

Kommentarer:
Postat av: Frida

gaaah vad läskigt smal Mischa såg ut på den tredje bilden!

Postat av: Emmaria

Jaså, det kanske hon gör...

2006-08-15 @ 12:08:13
URL: http://emmaria.blogg.se
Postat av: lmgje qnmspl

rpnj xafp agpfd mdlosnzef eqrpkvbuf hemdnyla bitmzkdj

2007-01-01 @ 01:39:06
URL: http://www.yposkz.ydgkcp.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits