solen skiner

Var uppe tidigt idag eftersom jag skulle på ett läkarbesök. Det var ganska snabbt avklarat. Kändes helt okej, var inte lika ledsen när jag lämnade sjukhuset som sist jag var där i samma ärende.

Idag är det blå himmel och sol över hela Göteborg, dagens aktivitet är enkel. Solstolen + Emma i bikini!
Igår var de ju mycket bättre väder när vi var på på landet så jag kunde testa på att vara ute i solen och det gick mycket bättre än i onsdags.
Började läsa Agenten av John Grisham igår, den verkar riktigt bra so far. Henning Mankells Kennedys Hjärna var mycket speciell. Någon som läst den får gärna förklara slutet. Jag och pappa kom båda fram till att det var en hel del lösa trådar och att vi inte skulle bli förvånade om det kom en fortsättning.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits