snyggt mode

VIsst vore det skoj att få möjligheten att titta på visningarna under modeveckan! Fast jag måste erkänna att jag blir lite tveksam efter att ha sett vimmelbilder runt olika visningar. Alla är ju så grymt snygga och stylade! Jag hade kännt mig som en mesig tönt. Ser vissa ut sådär naturligt eller jobbar de verkligen så stenhårt på sitt utseende varje dag? Jag älskar kläder, skor och accessoarer men smink och frisyr kommer långt ner på min lista. Det är klart det fixas, men inte mer än så.

Vilken underbar
jacka Sofi har på sig! Snälla ge mig :) Coola tjejer i svart, söta tröjklänningen är en favorit. Åh sån snygg grå skinnjacka, eller den läckra ringningen på samma tjejs klänning. Somrig klänning, snygga väskan-över-kroppen detaljen (vet inte varför jag gillar det så mycket..). Två chefredaktörer på Whyreds-visning, eller snarare tre.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits