shaky

Ida känner jag mig alldeles konstig i kroppen. Lite småshaky nästan. Är i valet och kvalet om jag ska gå ut och köpa mat eller äta min medhavda.
Hoppas jag känner mig lite mer fit for fight efter lunchen! Idag borde jag börja städa och rensa lite på mitt skrivbord och i datorn... Får se om jag hinner/orkar. Annars blir det morgondagens uppgift!

Var har sommaren tagit vägen? Idag är det inte direkt solsken här i Göteborg. Hade hoppats på ljuvligt väder, men det är aldrig för sent!
Kan inte riktigt släppa tankarna på mina söta kusinbarn jag träffade igår. Den lilla tjejen är alldeles ljuvlig! Hon gillade mitt hår och log mot mig. Killen är underbar han med. Så söt och kul att leka lite med. Längtar verkligen tills det är dags för Pyret att titta ut! Faster Emma här :)

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits