regn/sol/moln

Ny vecka och jag hoppas kunna ta nytta av de få dagarna innan det blir skola på torsdag. Ska läsa en kurs här i stan vilket jag itne gjort tidigare så det blir kanske lite pirrigt inför första dagen. Jag varken hittar eller vet något här. Trots att jag läst tidigare är det så olika på olika skolor.
Idag är det städning som står på schemat. Inte det roligaste kanske, men jag älskar när det är rent och fint så då är det värt det! Imorgon blir det antagligen en tur till IKEA så det gäller att jag kollar igenom vad jag behöver därifrån.
De senaste veckorna har vädreti tidningen visat sol/moln/regn vilket innebär att det kan bli varken rätt eller fel. Idag stämmer det i och för sig. Ena stunden tittar solen fram, sedan blir det molnigt för att återigen bli regn. Märkligt väder alltså!

Kommentarer:
Postat av: Angel

Ja vädret är så där kul i storstan i dag =/ vad för kurs läser du? D blir nog bra första dan =)

Postat av: Emmaria

Nej det kunde varit bättre väder idag, absolut! Jag ska läsa en kurs på handels, första dagen blir säkert bra, men ltie nervig blir jag säkert :)

2006-08-28 @ 14:06:15
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits