ny dag

Sov sådär bra inatt. Vaknade vi fem och kunde inte sova. Tog nästan en timma innan jag somnade om. Svinjobbigt! Sedan ringde min bror och "väckte" mig på morgonen och eftersom jag trodde det kunde vara så att mitt syskonbarn var fött var jag tvungen att svara! Men icke sa nicke, lilla Pyret verkar trivas bra i magen. Inte förrän om en vecka kan de tänka sig att sätta igång det hela så jag hoppas absolut att det hinner bli ett augusti-barn. Om inte annat för min svägerskas skull!
Idag blir det fortsatt städning i lägenheten, kände mig så trött igår att jag knappt orkade ta mig för någonting. När mamma slutat jobba ska vi åka till IKEA en sväng, innan dess ska jag också till jobbet för att skriva ett nytt avtal om timanställning. Tanken är att jag ska hoppa in då de kan behöva lite hjälp, om någon är sjuk eller på semester.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits