kappor

Precis som förra hösten gäller det att ta fram kappan då hösten är här. Jag hoppas det dröjer länge tills jag måste ta på mig en kappa, men leta inspiration kan jag göra redan nu. Den här från Lauren Moffatt gillar jag. Jag är förtjust i enkla kappor med snygga stilrena detaljer. Kragknäppningen på den här är lite speciell och gör hela känslan i kappan. Mycket snyggt!
18534-3168
På samma sätt som jag gillar kappan ovan gillar jag den här från Rick Owen Lilies, tyvärr är den quiltad vilket jag inte gillar alls. Det drar ner finhets-känslan alldeles för mycket. Men modellen om den funnits i ylle vore perfekt.
18534-3164

bilder shopbop.com och netaporter.com

Kommentarer:
Postat av: nmprulso vjzcqudg

snbivwx yjrkvm amlitwun strpz yucph qvpshog xmzvjo


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits