initiativ!

Vad roligt gjort av Veckorevyn och Ebba att styla partiledarna!
Absolut ett bra initiativ för att nå yngre väljare. Lite trist av våra statsminister att inte våga, men i all debatt om utseendefixering kanske någon var tvungen att uttrycka det faktum att vi faktiskt duger som vi är. Så man kan konstatera att han tog ett trist men väldigt PK beslut.
Bäst blev nog Maria, där man faktiskt ser en enorm skillnad. Hoppas hon blir impad när hon ser sig själv och förtsätter på den här stilen!

Kommentarer:
Postat av: modeamatören

Tycker också att det är roligt gjort, dock tycker jag att statministern borde vara med i omslaget eftersom det lätt kan misstolkas som om VR har blivit C-partiens tidning.

Postat av: Stina

Jag håller med, det var ett otroligt roligt reportage. Jag tycker hela numret höll väldigt hög klass, det bästa på länge. Jag har länge tyckt att Ebba har gjort tidningen för Ebba-fixerad, och det är den fortfarande en aning, men inte alls lika mycket som förut.

2006-08-27 @ 20:01:22
URL: http://tolerable.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits