i solen

Lunchen spenderades i solen på terassen, den korta del av lunchen som jag åt vill säga. Större delen av lunchen spenderades i Nordstan. Helt fel ställe att vara då stan är full av turister men ibland har man inget val. Vårt kontor har en terass utmed ena sidan av kontoret. Vi ser massor därifrån, men oftast ser ingen oss. När jag satt och åt såg jag en tjej som upptäckte mig, lika roligt varje gång någon upptäcker oss!

Köpte lipgloss från Clarins. En kompis har en supersnygg färg som jag tänkte köpa men den hade utgått. Blev en lite mildare men unegfär samma. Nummer 11 är lite svagt röd kan man säga, korallröd nästan. Äh svårt att förklara men det är kul att ha något annat än alla mina rosa/beige lipgloss. Jag funkar inte riktigt med knallröda läppar, detta bli alldeles lagom.

Just nu funderar jag över klädesl i morgon då det blir utgång. Månag svängar i helgens planer, först skulle jag till Halmstad igen men min kompis är sjuk. Stackaren. Sedan skulle jag på After-work ikväll men nu blir det främst utgång imorgon. Innan det tänkte jag hinna med att ligga på en solstol också! Alltid nice att gå ut när man solat på dagen och ser sådär snyggt fräsch ut.
Frågan är ju bara vad jag ska ta på mig... Står helt still i mitt huvud. Kommer verkligen inte på någonting. Kan man gå ut i shorts om man kör ett icke-så-urringat linne till?! Funderar på det. MIna jeansshorts och en svart sidenblus med liten väska och schysst armband. Fötterna är ju ett annat problem. Måste orka med att dansa! Lagom jobbiga problem såhär på fredagen.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits