fräscht

Förmiddagen spenderades hos frisören. Nu är mitt hår nyklippt och mycket fräschare! Härligt.
Fast tyvärr blev jag helt slut av att gå dit. Det känns segt att behöva bli trött av att klippa sig, jag menar det är ju inte som att jag gjort något, jag bara satt där.
Idag lyser solen så jag hoppas kunna njuta lite av solens strålar. Sommaren, visa dig! I övrigt hoppas jag kunna läsa färdigt Elle idag. Det vore ju skamligt annars. Henning Mankells Kenedy's hjärna pocka rpå min uppmärksamhet också. Den är inte direkt spännande, men jag vill ju veta upplösningen nu när jag läst 3/4-delar!

Kommentarer:
Postat av: Pierre

jag skickade vidare länken till övriga kollegor på kontoret, känns som om arbetstempot rasade.
Nyfrisserad alltså, foto vore på sin plats.

Postat av: eremo

ja jag håller med föregående talare. vill gärna se ett foto.

2006-08-23 @ 11:55:18
URL: http://eremo.blogg.se
Postat av: Emmaria

Pierre: farligt som sagt :)

Pierre+eremo: your wish is my command!

2006-08-23 @ 12:26:09
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits