ett varuhus

Skulle ju åkt till stan innan IKEA besöket men så blev det inte.. Direkt till IKEA för lite strosande. Hela övervåningen, med möbleringen, drog mamma runt en gul vagn som man kunde hänga en sån där kasse på, helt i onödan eftersom det var på nedervåningen vi plockade på oss saker..
Blev superinspirerad av massa grejer men jag kan inte göra så många förändringar i minlägenhet. Den är ganska komprimerad eftersom det är en etta men lite småtips och idéer kan man alltid ta till sig.
Köpte en låda jag ska ha i min garderob. Hoppas kunna fylla den med mina skor och annat. Just nu känns det lite för rörigt därinne. Väldigt irriterande.
Summan är ett lyckat IKEA-besök.

Kommentarer:
Postat av: caroline

mm det är lätt att det blir för mycket för det finns såå mycket fina saker men alldeles för lite plats att ha dem på hemnma

Postat av: Emmaria

Ja det är precis mitt dilemma. Och plånboken också...

2006-08-29 @ 23:06:19
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits