envishet

Det var inget annat än envishet som fick mig att gå upp idag. Jag vägrade att sova för länge idag.
Kändes konstigt att ta på sig både byxor och tröja idag, men det största problemet var nog skorna. Insåg att mina sommarskor inte är köpta för att tåla varken regn eller bilkörning.
Konstigt nog ha rmin kropp fått för sig att det är onsdag idag. Väldigt märkligt eftersom jag kommer bli glatt överraskad imorgon då det faktiskt är fredag! :)
Har just delat med mig av lite restaurangtips och nu blev jag ruskigt sugen på det grillspett jag åt på
El Corazon i julas med jobbet. Massa mat, otroligt gott och förvånansvärt prisvärt. MIn pasta med köttfärssås känns måttligt rolig måste jag erkänna...

Kommentarer:
Postat av: johanna

jag kände samma sak imorse! vaa.. är det torsdag, redan? :) (allvarligt, ÄR det torsdag?)

Postat av: Emmaria

Ja, jag tror faktiskt det är torsdag.. Bara sådär! :)

2006-08-03 @ 14:12:20
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits