en med lås på...

Det här har egentligen inget med något att göra.. Jag har ju riktigt trist här på jobbet och då blir man lite desperat till slut. Sitter och kollar runt på aftonbladet och hittade under Kärlek&Sex en flik som hette "Fråga Singelkillen". Han är rak och ärlig. Inget krusidullande här inte.

Ett exempel:

SAMTAL PÅ FYLLAN
Fråga:
Han ringer mig alltid när han är full - menar han något med mig?

Singelkillen svarar: Det kan betyda två saker:
1) Han är intresserad av dig men vågar bara visa det när han är full.
2) Han misslyckades med sina uppvaktningar på krogen och vill nu ha sex med dig i stället. Antingen är han alltså förtjust i dig eller också är du bara ett kvart-i-tre-ragg på distans. Oavsett vad så ångrar han sig oftast när han vaknar upp dagen därpå. En vän till mig försökte lösa problemet genom att få sin mobiloperatör att spärra vissa nummer i hans telefon. Det gick inte. Jag är övertygad om att den mobiltelefontillverkare som installerar alkolås i sina mobiler kommer att öka försäljningen med flera hundra procen


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits