vårtrender

People listar fem vårtrender som synts på flera kändisar.

  1. Headbands - ursnyggt, praktiskt och rolig detalj.
  2. Shorts - perfekt att ha i stan när det blir varmt ute, fräscht med leggings eller tjocka strumpor tills dess. Kul komplement till kjolen.
  3. Wide belts - skärpet har placerat sig i midjan ett bra tag nu, en trend som stannar kvar ett tag till. Piffar till den enklaste outfit och ger det lilla extra.
  4. Skulls - Alexander McQueen scarfen har synts länge på kändisarna i Hollywood och döskalle-trenden har långsamt letat sig hit. Den håller fortfarande, även om jag nog inte är tillräckligt rebellisk själv...
  5. Fingerless gloves - den enda trend jag inte tagit till mig, ännu (?!). Lindsay har flera gånger på sistone visat upp fingerlösa vantar, något min mamma kallar för torgvantar. Jag får suga på den karamellen och återkomma...
Vad tycker ni? Är de rätt ute, saknas något? Själv går jag nästan som på små moln, våren är här! Om bara vinden ville bli lite mildare så jag kan använda min nya vårjacka!


Kommentarer:
Postat av: valeria

har dom inte missat marin-modet lite, de tycker jag verkar vara ändå rätt stort :)! ciao

Postat av: Camilla

tights/leggings!

2006-04-21 @ 00:40:44
URL: http://stilic.blogg.se
Postat av: Emmaria

Valeria: Ja men det är ju klart. Ränder, mörkblått, ja sailor helt enkelt! :)

Camilla: Där har vi en trend jag också gillar.. Det finns så många inser jag när jag tänker efter! :)

2006-04-21 @ 09:07:52
URL: http://emmaria.blogg.se
Postat av: v

vantarna är riktigt heta alltså

2006-04-21 @ 14:00:13
Postat av: Emmaria

tycker du verkligen det? Hmm....

2006-04-22 @ 00:32:59
URL: http://emmaria.blogg.se
Postat av: Vella

Vet ni hur man kan få tag på Alexander McQueen-scarfen till bästa möjliga pris på internet?

2006-07-12 @ 17:00:32

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits