värdelöst

Vaknade och mådde, om möjligt, ännu sämre idag. Det kassa är att jag har svårt att sova när jag har hög feber och så himla ont i halsen. Fick provsvaren fårn doktorn och det är bara virus.. Eftersom jag åt penicillin så nyligen vill hon inte ge mig det heller. Vill bara gråta, men det är för jobbigt.. Känns så hopplöst, att bara vänta ut det här! Kan inte äta heller. Igår åt jag två pannkakor, några Finn crisp (typ fullkornskex) och fyra godisbitar. Mamma gjorde chokladpudding till mig men det var inte alls gott.. Halsen sade stopp! Dessutom är det svårt att prata, folk hör knappt vad jag säger. Så jag får prata som när jag pratar med mormor (hon hör illa) långsamt tydligt och vänd mot den som ska höra mig.
Ingen bra dag idag. Vill bara gå och lägga mig, men det är för jobbigt...

Kommentarer:
Postat av: JessicaN

Usch, din stackare! Hoppas att du mår bättre snart så att du kan njuta lite av påsken i alla fall! Kram!

Postat av: Emmaria

Tack det hoppas jag med :) kram!

2006-04-13 @ 14:20:00
URL: http://emmaria.blogg.se
Postat av: mltkpgcw shanprwbg

ydveailx sxknjb rlgieoy ynfweg suvq ojkitmr feqnwitg

2007-01-01 @ 01:39:11
URL: http://www.dgxsfyiz.mjvf.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits