valborg

Dagen har ägnats åt fixande hemma. Pappa har hjälpt till att sätta upp min handdukshållare i badrummet. På dörren till balkongen fixade en han tre olika sätt att hålla uppe dörren. Suveränt nu när det blir riktigt varmt så fort solen står på. Pappa är superhändig! Och kommer dessutom med smarta tips. Mamma hjälpte till att hänga undan vintergrejer på vinden. Gillar inte att stå där uppe länge själv. Visserligen är det bara en trappa upp från mig, men det är skillnad på att ställa upp något och att vara där länge för att fixa med sån där "påse" att hänga kläderna i.
I år blir det lugnare Valborg och inte så traditionsenligt. Förra året var jag på mösspåtagning i Trädgårdsföreningen, satt och åt på uteservering på Avenyn, kollade på Cortegen och sedan party på kvällen. Jag är lite av en vartannat år person. Året innan det var jag i Norrköping och då var vi ute och åt och tog det ganska soft. Men riktigt mysigt var det.

Kommentarer:
Postat av: hannahsthlm

Hoppas du har en trevlig Valborg=)!

Postat av: Emmaria

Tack, hoppas att även din valborg var trevlig! :)

2006-05-02 @ 18:15:07
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits