tjockt

Igår hade jag lite ont i halsen, men idag när jag vaknade så var jag ännu mer svullen på höger sidan och lite svullen på vänster sidan. Jag som verkligen inte kan vara sjuk den här veckan.
Jag har mitt projekt att ta hand om, imorgon ska jag ha möte med chefen, sedan är det ju påsk och då ska man vara ledig och ha roligt. Okej jag ska inte ta ut något i förskott, men jag känner tyvärr min egen kropp.

Blev så irriterad igår eftersom min dator krånglade, tror att det var fel på uppkopplingen. Men nu funkar det tack och lov! Det är när internet inte fungerar eller finns tillgängligt som jag märker hur mycket jag använder det.
Vad gäller matchen så säger jag bara en sak, det var första, av max sju! Frölunda kommer igen redan imorgon. Det här löser sig nog ska ni se.

Kommentarer:
Postat av: eremo

ja det ordnar sig säkert till det bästa...

Postat av: Emmaria

Absolut, det är jag säker på :)

2006-04-10 @ 14:30:38
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits