oc

Har tittat på de senast sända avsnitten i USA och de var lite low.. När jag är sjuk blir jag superkänslig och gråter för ingenting. Bra exempel är när jag grät hysteriskt för att vi inte hade någon dressing hemma.. Skulle väl äta något och ville absolut ha det!
Anyhow, OC var det! Egentligen var det väl inte så sorgligt som jag fick det till men.. Utan att avslöja saker tycker jag att Summer blir viktigare och viktigare för OC. Hon är den karaktär som känns som att hon faktiskt mognat, det har väl Ryan och Seth också, men Marissas beteende är inte ett dugg annat än det varit under hela tiden. Nej jag tror nog Josh får börja tänka om vad det gäller henne!
18534-2100

bild oc-style.org

Kommentarer:
Postat av: Carro

Åh, jag såg det senaste avsnittet från USA idag och kan bara hålla med!

Postat av: e,

Jag kollar på det på tv, och är alltså lite efter, men jag håller med ändå. Summer blir bättre och bättre och jag retar mig allt mer på Marissa.

2006-04-15 @ 20:00:02
URL: http://confusion.blogg.se
Postat av: emma

snygg outfit på Rachel, hon har väll Disel jeans här va?

2006-04-15 @ 23:09:14
URL: http://emma86.blogg.se
Postat av: Sofia

haha, lilla gumman... Sån blir jag också. Fast jag gråter när sojan är slut istället

2006-04-16 @ 10:51:08
URL: http://sofiaovarlden.blogg.se
Postat av: v

summer är bästa karaktären! hon är så härlig

2006-04-16 @ 13:20:49
Postat av: Anonym

det som irriterar mig är att alla ska börja gilla marissa !

2006-04-16 @ 14:48:31
Postat av: Blondieangel

Hallå, jag tänkte bara skicka en liten påskhälsning... jag sitter ute i skogen och kan inte blogga för mitt modem är så segt... men jag kände att jag var tvungen att önska mina kära bloggvänner en Glad Påsk..... (det tog 17 minuter att öppna upp din blogg förresten! =o) )

Jag har inte sett de senaste OC-avsnitten, jag har dem på min riktiga dator men jag har inte bara hunnit se dem, tänkte se dem nästa helg.... men jag älskar Summer, men Marissa har jag inte mycket till övers för. Hon står verkligen still, precis som du säger.
Otacksam är hon oxå!!!!

2006-04-16 @ 19:16:35
Postat av: Liza

Summer är ju så sköön! hör bara namnet SUMMER .. =D

2006-04-17 @ 14:10:14
URL: http://fashionistanrone.blogg.se
Postat av: Hanna

summer är söt! ;)

2006-04-18 @ 10:30:16
URL: http://lilyrose.webblogg.se
Postat av: Emmaria

Carro: Ja, jag blir nästan lite irriterad på Marissa!

e,: Det syns hela vägen tycker jag.. Dvs inte bara i de nyaste avsnitten.

emma: Ja det ser ut som att det är diesel. Härlig färgglad tröja.

Sofia: Haha... Ja det man vill ha borde man ju få när man är sjuk, eller hur?! :)

v: håller med.

: Hmm, hur menar du då?

Blondieangel: Oj, 17 minuter.. Det var maffigt.. Hoppas du har en härlig påsk ute i skogen. Modem är inte skoj när man är van vid härligt bredband.

Liza: Ja namnet är härligt och även karaktären!

Hanna: absolut :)

2006-04-18 @ 14:45:40
URL: http://emmaria.blogg.se
Postat av: oc, älskare

Jag älskar hela gänget!! Det ska va sdom liksom annars är det inget roligt!!... :-)

2006-12-13 @ 20:28:45
Postat av: Cohen, Roberts and Cooper

I Love The O.C!! All over my heart! Okej, vem älskar inte Cohen, Sum, Atwood och Coop? Men det är synd att Adam Brody och Rachel Bilson har gjort slut på riktigt.. De var ju The Cutest Couple Ever! Men hoppas de blir tillsammans igen! //

2007-03-10 @ 22:45:38

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits