mischa

Mixade bilder på Mischa. Kolla in kilklackarna på skorna där hon sitter vid bordet... Lite väl mycket för min smak, trots att jag är ett stort fan av kilklackar! Undra vad hon läser..
Hennes hund är väldigt söt! Och hon har schysst stil i korta shorts med en lös topp till.
18534-2078
Hennes randiga tröja är fräsch. Dessutom matchar hon med ett par röda ballerinas, nice touch!
18534-2079

Uppdatering: Elisabeth uppmärksammade att det ju inte är kilklackar hon har utan det jag tyckte var sulan är den andra foten.. Ojoj, jag får skylla på feberyra! Och som Elisabeth skrev, det känns inte riktigt som hennes stil och det håller jag helt med om!

bilder mischa-style.com

Kommentarer:
Postat av: Elisabet

Mischa har rätt skön stil!Vill bara nämna att hon inte har kilklackar på den där bilden, har sett den bilden i flera andra vinklar och det är bara ett par ballerina skor. Föresten så har Mischa aldrig ens haft kilklackar vad jag kan komma på, det är inte riktigt hennes stil tror jag.

Postat av: Emmaria

Haha, nu ser jag att det som ser ut som klacken är den andra foten.. Ojoj, får skylla på feberyra! Nej, jag tyckte inte heller det kände som hennes stil egentligen!

2006-04-13 @ 14:21:33
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits