lovely

Sol och ljuvligt väder! Tänk vad skönt det är att våren är här. Lite mindre skönt är pollensäsongen, men det är ju ingen nyhet för mig, så jag ska nog palla med det också! Jag upphör aldrig att förvånas över bristen på information i företaget där jag jobbar. De ändrar på saker och verkar tycka folk är jobbiga när de ifrågasätter eftersom de inte fått veta något. Gosh!
Vaknade med världens huvudvärk idag, tack och lov för smärtstillande!
Idag blir det heldag på jobbet. Trevligt, känns lite mer helt då! Bra dessutom eftersom jag annars skulle få ganska skralt med pengar nästa månad. Att vara sjuk blandat med påsk och färre arbetsdagar ger inte bra resultat till någon som arbetar på timmar...

Kommentarer:
Postat av: Hanna

ja, har jämt huvudvärk o behöver nödvändigtvis ta en tablett varje dag annas kan ja inte överleva! ;)

Postat av: Emmaria

Usch då! Fast ett tips är att byta sort ibland eftersom man skapar ett abstinens opm man äter samma tablett hela tiden. Dvs huvudvärken kan komma pga avsaknad av tablett.

2006-04-25 @ 14:39:08
URL: http://emmaria.blogg.se
Postat av: Anonym

vil bara fråga en sak bor du i Göteborg ? =)

2006-04-25 @ 17:25:33
Postat av: Emmaria

Japp det gör jag!

2006-04-25 @ 17:40:42
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits