King's missar

Bläddrade i King - Modemagasinet för män. De listade 25 stilmissar i vår. Måste passa på att nämna några som jag håller med om!

  • de högt uppkavlade jeansen. Hittas oftast i lite mindre städer, som den där jag studerar.. Hujeda mig. Varför köpa jeans som är alldeles för långa och förstöra allt genom att vika upp dem, när man kan sy upp dem på stället och få dem i exakt rätt längd?!
  • mobilen i snöre runt halsen. Visst jag tyckte det var schysst...för några år sedan! Låt mobilen vara i fickan eller väskan! Och skippa att lägga den fullt synlig på bordet då du fikar, äter eller bara hänger. Det är bara töntigt!
  • överdriven fuskbränna. Visst killar är aldrig så snygga som i slutet av sommaren då huden är så där härligt gyllenbrun, håret solblekt och ja ljuvligt helt enkelt. Men BUS ska man vara försiktig med, detta gäller alla!
  • Bluetooth. Nej, funkar bara när man kör bil, annars ser man ut som ett ufo!
  • ultrabreda bälten. De alltför breda bältena med feta spännen framtill känns itne alls snyggt. Lagom brett och diskret spänne är stil!
Ord och inga visor! :)
Tänkte på hur viktigt jag tycker det är med stil på en kille. Två killar bredvid varandra som båda har jeans och t-shirt kan se så helt skilda ut. Om den ena killen har en urtvättad, oformad t-shirt med jeans som sett mycket bättre dagar och slitna gympaskor och den andra har en välformad, enkel t-shirt med snygga välsittande jeans och sneakers (märk skillnaden) eller snyggare skor. Självklart är den andra killen tio gånger snyggare i mina ögon! Enkelt är oftast snyggast, men det måste se helt och rent ut.


Kommentarer:
Postat av: sara

du menar väl inte bluetooth? du menar väl handsfree? eller?

2006-04-22 @ 10:06:20
Postat av: Emmaria

Handsfree som fungerar genom bluetooth för att vara exakt.

Postat av: t

jag är kär i dig.

2006-05-02 @ 15:01:23
Postat av: azextb xwcli

yegd dbzmhykj uxjewyatq lxaeshrt sjcpn wlguszm jxrz

2006-12-31 @ 20:30:13
URL: http://www.sizy.nzacbhr.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits