i vägen

Mina körtlar i halsen är i vägen. Jag har svårt att svälja och när jag pratar hör man att jag är svullen.
Usch, jag som var sjuk alldeles nyligen. Har ju bara varit en vecka utan penicillin. Boring!

Idag var det fullt med folk på uteserveringarna i solen! Det såg så ljuvligt ut att jag blev riktigt avis. Hade också velat sitta där med en varm choklad, solglasögon, kanske en filt om benen och blicka mot skyn.
Borde kunna börja använda min vårjacka när som helst nu. Fast eftersom jag mår dåligt får det nog vänta ett litet tag!

Det är så trist med kollegor som bara ser det negativa i många saker. Vårt kontor, de som satt här från början, inte de som flyttat in (det är de som gnäller mest..), har haft som tradition att ordna gemensam lunch när det är dag innan afton. Väldigt trevligt eftersom alla sällan sitter ner tillsammans i vanliga fall. Men nej, då börjar folk klaga och så har de minsann inte haft det innan... Bla bla. Så tröttsamt!
Hoppas det blir av ändå, det är ju deras förlust och jag hoppas inte vi andra ska behöva lida!

Tur att det inte är bilder på hur man ser ut när man skriver, jag ser nog mer sovande än vaken ut, drog dessutom på mig ett par pyjamasbyxor förut, matchat med en college-tröja från Tiger.

Kommentarer:
Postat av: vardag

inte mycket att trakta efter att sitta ute i småruggigt kallt väder..spar dig till en friskare dag! ;)

Postat av: Emmaria

tack det ska jag göra :)

2006-04-11 @ 11:04:32
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits