crap

Jaha, ibland vill jag tro att saker är bättre än de verkligen är. Idag vaknade jag och det sved riktigt mycket i halsen på morgonen. Det tillsammans med tung huvudvärk innebar sängen ännu en dag. Snart ska jag till en öron-näsa-hals läkare. Vet inte hur min mamma beter sig, men hon lyckades fixa en tid till mig. Hon är fantastisk när det gäller sådant! På många andra saker också alltså...
Skönt att en riktig hals doktor ska kolla, hur mycket jag än gillar min husläkare, fast ibland är hon lite konstig, men hon kan inte titta på samma sätt som en ö-n-h.
Läste just
detta på aftonbladet och jag befarar när pollensäsongen ska slå till. Har medicin för att ta en cortison-spruta, men det är ju alltid sista alternativet...

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits