brillor

Egentligen är jag väldigt nöjd med mina solglasögon, har ju tre par. Ett par som är ganska gamla, de är från Kookai i Florens, men de funkar fortfarande! Dock är de relativt små om man kollar på modet som är nu... Det andra paret är från Mallorca i somras, köpte ett par mörkt gröna bågar i relativt stor modell. Dem hittade jag på Zara.
Det tredje paret är inget trendigt par, inte ens nästan, det är ett par slipade solglasögon som jag ska ha när jag kör bil och det är sol! Om jag inte blir för fåfäng förstås! (tro mig, det kan mycket väl hända!)
MEN, om jag skulle falla över ett par som liknar Rachels, då hade jag nog slagit till. Gillar modellen och det faktum att de är så mörka i glasen, inte så vanligt idag...

18534-2042



Kommentarer:
Postat av: Heléne

Ja, dom var riktigt fina.. skulle också kunna tänka mig ett par såna.

Postat av: Emmaria

De är riktigt snygga! Kanske gör H&M en kopia *hoppas*

2006-04-07 @ 18:03:51
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits