back again

Nu känner jag mig allt mer som mig själv igen. Halsen är visserligen inte helt bra och temperaturen är väl inte så som den är när jag är helt på topp, men men det närmar sig. Under senaste veckan, drygt, har jag därför inte bloggat som jag brukar. Det har blivit inlägg efter mitt ork, men att svara på kommentarer har dessvärre hamnat lågt på prio listan. Känns dumt eftersom jag tycker det är jättekul att få kommentarer och jag har läst dem alla, men inte orkat svara eftersom jag försöker att vara lite kreativ i mina svar.
Nu när jag är på benen igen ska jag försöka svara på så mycket som möjligt. Hoppas ni har överseende med det otäcka virus som haft makten över mig på sistone!

Veckan är kortare än vanligt och antagligen kommer allt kännas konstigt, har ju inte haft normal arbetsvecka sedan innan påsk. Nåväl, bara att kasta sig ut i det. Imorgon lär jag ha en del post, lite mail och andra uppgifter att ta igen. Dessutom väntar antagligen det samtal med min chef som jag missade förra veckan på grund av sjukdom. Som sagt, bara att kasta sig in i det!
Så nu får det bli sängen, ordentligt med sömn är bra för utsidan, men framförallt för min insida!
Baci!

Kommentarer:
Postat av: vardag

insidan är också viktig ...har jag läst på något mjölkpaket....

Postat av: Anna

Det ordnar sig och blir jättebra! Vi läsare finns alltid här för dig som bollplank och stöd. :)

Cyberkramar!

2006-04-18 @ 01:21:48
Postat av: Emmaria

vardag: tror den är viktigast jag! Även om det är kul att ha ett trevligt yttre.

Anna: Det är klart det gör :) Tack det är fantastiskt vad bra bloggen är på många sätt och vis! Kram :)

2006-04-18 @ 14:21:08
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits