avis?!

Avundsjuk jag är så avundsjuk...

Minns så väl när Nanne Grönwall sjöng den på Melodifestivalen. Och visst kan jag sitta här och tycka det är ganska orättvist när Jessica, Lindsay, Rachel, Mischa och Kate visar upp ena snygga outfitten, väskan, skorna och brillorna efter varandra, ofta inte ens samma fler än ett par gånger. Men så ser jag bilder där de fotograferas i alla stunder. Jag hör hur det händer olyckor eftersom den hetsen som fotograferna skapar ger panik och skapar risker som kan sluta i tragedi. Visserligen har många av de i det offentliga valt att leva där de är, men de ska väl inte behöva känna sig förföljda och begränsade i sitt liv...
När jag ser bilder som de nedan, då känner jag mig inte särskilt kaxig och är ganska nöjd med min egen tillvaro. För att leva ett sådant liv i strålkastarljuset, det är inte några väskor, skor, solglasögon eller underbara kreationer värda. Plötsligt känns min garderob större och mycket mer intressant!
18534-2131



Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits