at the beach

Okej, nu ska jag inte gå händelserna i förväg allt för mycket... Men, idag var det riktigt vårväder ute och dte inspirerade mig att titta på bikinisar. Jag håller mig till ganska enkla bikinis, gärna små varianter utan krusiduller som ger märklig bränna. De jag har i garderoben just nu är i färgerna brun, turkos, svart, cerise och en i melerad mörkblå som ska se ut som denim. Den sistnämnda är i storlek ungefär som Salinas, köpte den i Italien för några år sedan. Vågade dock inte använda den med en gång hemma i Sverige sedan... Brukar ha den som badbikini eftersom den sitter bra även när man simmar eller rör sig i vattnet.
18534-2133

bilder nelly.se, netaporter.com, asos.com, shopbop.com

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits