Wake me up

Trodde att jag skulle piggna till här på jobbet, men det verkar sådär med det...
Alla är väldigt low. Men snart blir det kaffe hoppas jag!

Måste putsa min älskade silverring, den ser alldeles konstig ut. Undra vad jag gjort med den!

Just det ja, vilken katastrof! Mina älskade gröna ballerinaskor gick sönder på kryssningen!
Tänkte lämna dem till skomakaren och hoppas på ett underverk. De är ju så snygga och sköna, vill ha dem åtminstone en månad till. Sedan kan det bli dags att använda tjockare och varmare skor, kanske ett par stövlar...

Plånboken lever ju sådär, undra om man kan köpa de där Frye-kopiorna på Din Sko?!
Eller kanske några från Vagabond, har ju en affär som jag kan åka till så blir de åtminstone ett par hundra billigare... Men är det något jag kommer vara bekväm i? Får nog köpa hem dem och testa till lite olika kläder!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits