Velig!

Åh vad jag är velig!
Sitter och funderar på om jag skulle springa in i några affärer innan jag åker hem. Fast om jag gör det kommer det ta längre tid innan jag kommer iväg på träningen och det i sin tur betyder att jag kommer hem ännu senare och får mindre tid att städa på.
Hmm.... Städa mot shoppande?! Svårt val, eller kanske inte. Men ska jag välja med hjärta eller hjärna. Och ja, det är hjärtat som talar för shoppingen! :-)

Jag har kommit på att jag ska på en fest om ungefär en månad, där som jag kommer att träffa x. Samma dag fyller farmor jämnt så det blir kalas, fast på eftermiddagen.
Eftersom jag ska på två finare tillställningar samma dag har jag all anledning att klä mig riktigt snyggt! Antagligen kommer jag att få åka från kalaset direkt till festen.
Det lutar åt att ta på mig en klänning, så därför kommer den närmaste månaden att gå åt till att hitta snygg klänning. Eller snygg kjol med matchande överdel kan gå det med.

Med detta i åtanke får det nog bli budgetstövlar för min del.
Men jag har ju två par Clarks att variera med och mina lite snyggare stövlar som jag alltid känner mig snygg i, eller rättare sagt jag har två par snyggare stövlar och två par stövletter. Att därmed köpa ett par Frye-kopior till budgetpris blir suveränt det! 
Ja, så får det nog bli.

Då kan jag nämligen köpa någon klänning, Cheap Monday jeansen jag tjatat länge om och den snygga väskan ifrån Wedins som jag hittade igår!
Åhh, vad bra det känns! Nu ska jag bara ut och leta. Jobbiga bekymmer som shoppa, det gillar jag! :-)

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits