Übersexuell

Så ska tydligen killar vara nuförtiden. Vi, tjejer, har tröttnat på de metrosexuella killarna och vill nu ha "...en machoman som inte svassar för kvinnor."
Detta läser jag på
Expressen.
I början gillar tydligen kvinnor att deras män är metrosexuella, men då männen bryr sig mer om sitt utseende än vad vi kvinnor gör, då har det gått för långt.
Detta har Marian Salzman kommit fram till efter forskning i flera olika länder.
Nu vill vi ha en man enligt beskrivningen:
"- Den übersexuelle
mannen tänker positivt om kvinnor, men han gör sig inte till för att få deras acceptans eller godkännande.
- Eftersom han inte är bitter eller inlåst, kan han klara av att leva i en värld som alltmer domineras av kvinnor"

Jag vill nog ha ett mellanting tror jag. Eller jag vet inte, brukar mest konstatera när jag träffar någon som känns rätt att detta passar mig, sedan kan den killen variera. Försöker att inte skapa mig en bild av drömkillen eftersom jag aldrig kommer att hitta honom i sådana fall. Realist javisst...

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits