Tisdag

Har väl bytt kläder tre gånger idag beroende på olika aktiviteter. Men nu är jag på jobbet.
Inte supersnyggt klädd, helt okej men inget over the tops.

- jeans Levi's
- vitt linne Lager 157
- ceriserosa v-ringad tröja Massimo Dutti
- bruna mockasiner Zara
- mörkt turkos väska Promod


Blir en låång dag idag, ska på någon slags infogrej med mitt extrajobb ikväll, sedan hem och då kommer det garanterat bli soffan framför Desperate Housewives.
Har inte följt det direkt men det är inte jättesvårt att hoppa in i serier som ändå verkar bra tycker jag. Andra serier däremot följer jag nästan slaviskt. Fast det kanske har andra faktorer som avgör för min del. Tex OC ser jag mycket för kläderna och den schyssta mljön.



Kommentarer:
Postat av: Anna

Åh jag måste fråga, är lager 157 bra? jag ska dit på fredag nämligen och hoppas kunna hitta bra grejer att bränna mina pengar på :)

Postat av: emmaria

Det varierar väldigt på Lager 157. Ena gången är det super andra gången är det botten. Men åk dit en torsdag eller fredag eftersom de får varor på torsdagar. Har gjort fynd däruppe som jag är väldigt nöjd med! Det är bara att hoppas på det bästa. Berätta gärna vad du tyckte sedan :-)

2005-09-27 @ 16:45:21
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits