synd om mig ikvälll

Usch, ikväll är det väldigt synd om mig...
Kom just hem från lägenheten, nu är allt målat städat och det mesta porslinet diskat och ställt på plats.

Precis innan vi åkte därifrån passade jag på att ringa nekompis som jag ringt om hela dagen. Då är hon på fest och det visar sig att x är där också. Inte nog med det, den tjejen som var med förra helgen men jag konkurrerade ut, har festen. Upplagt för något som jag inte vill veta....

Samtidigt har jag ju min bihåleinflammation i kroppen vilket gör mig extra känslig.
Vill bara lägga mig under täcket och tycka synd om mig. *snyft*

Dagen har varit bra under större delen. Min bror var med, tycker så jättemycket om min bror! Dessutom så kom mormor, hon bor ganska nära... Hon är väldigt ensam och blev jätteglad över att få komma och vara med oss hela dagen. Gillar att se henne så glad!

Så visst har dagen varit bra, men nu blev jag lite smådeppig och trött och vill bara deppa ner mig några timmar så jag kan bli mitt solskensjag igen ;-)
 

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits