Snart helg!

Torsdag kväll och det som gör det extra skönt med torsdagskvällar är att imorgon är det fredag och det är början till helgen!!
Imorgon kommer J på besök, kanske även hennes syster. Det vore riktigt kul om de kommer båda två.
Dels ska de ju kolla in mitt nya place, men jag hoppas att vi går ut en sväng!

På dagen innan de kommer ska jag runt med mamma. Blir väl en tur till IKEA och sedan så övertygade jag henne om att vi ska åka till lite skoaffärer som inte ligger mitt i stan och hon verkade med på den tanken!
Så vem vet, jag kan vara innehavare av ett par nya stövlar imorgon! *hoppas*

Av mina uppgifter för
dagen känner jag mig nöjd!
Jag har faktiskt lyckats med allt! Både det jag skulle göra, och det jag INTE skulle göra :-)
Ätandet gick väl sådär (måste jag erkänna), fanns inte så mycket tid, men lite med jämna mellanrum! Dessutom, förutom mina planer, så hann jag med en kort fika med en kompis. Sådant är alltid trevligt. Fast just nu är jag lite rastlös av mig, att sitta på kafé då är väl sådär kul. Dålig luft, mycket människor och höga ljud. Nope, jag är inte 80 år även om det låter så...
Ibland är jag bara inte på det humöret. Andra gånger har jag perioder där hela dagar spenderas sittande på kafé då man snackar, spanar och/eller bara är. Det kan vara jättemysigt, men för tillfället, njae!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits