Småseg

Känner mig lite småseg, eller väldigt rättare sagt...
Åh vad jag skulle vilja skippa jobb 2. Men eftersom jag gjorde det förra veckan kan jag inte bara göra det även denna veckan. Måste bete mig som den vuxna person jag är och ta mitt ansvar.
Det låter ju fint iallafall....

Behöver ta mig en funderare på hur jag ska jobba under de två-tre veckor då jag kommer att jobba heltid på jobb 1. Det funkar inte att jobba 8-17 och sedan gå till jobb 2 och inte vara hemma förrän efter nio.
Das geht nicht!

Funderar på vad jag ska göra mellan jobben. Självklart lockar det att gå i affärer. Det blir väl det, men jag måste vara effektiv och då är ju frågan var jag ska gå!
Härlig bekymmer förnöjer när jag är trött och seg!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits