Outfit

Okej, så var det ju det där problemet (men väldigt trevligt problem!) med outfit till fredagen.
Tydligen ska de andra vara riktigt partystassade och då får jag itne vara sämre.

Kjol känns lite väl för min del. Älskar kjol, men att parta i det, nej det är inte min grej.
Så jag funderar på svarta shorts som slutar vid knät och som är i gubb-byxemodell. Till det kan det nog få bli min svarta halterneck topp, som jag tidigare
nämnt.
Fast då blir det väldigt svart....

Men om jag toppar min halternecktopp med ett guldskärp i midjan, antingen gröna ballerinas eller guldskor och guldarmband med örhängen.
Jag har ju min guldväska också, men hade tänkt köra väsklös på fredag.

Det kan väl bli bra?! Eller...

Jag har ju inte riktigt velat outa det, men okej, jag ska på en cruise. Därför kan jag köra ganska avklätt och väsklös.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits