Onsdag 7/9

Oj oj, tänk att man faktiskt kan klara sig utan dator, men det är svårt!
Idag kom tack och lov mitt modem på posten så imorgon hoppas jag att min bror håller vad han lovat och hjälper mig med min dator!

Sitter just nu på jobbet, passade på att komma lite tidigare så jag hinner kolla mail och allt annat jag vill titta på över nätet...

Idag har jag mest degat. Packat upp lådor en del, men inget annat spännande....

Igår hann jag inte med internet under jobbet eftersom jag var fadder. Det innebär att någon ny sitter och lyssnar på mig och så ska jag sedan instruera. Alltid kul, roligt att få göra det eftersom de visar att de inte tycker att jag är helt kass ;-)

I detta sega väder är jag casual i:

- Jeans som är lite mörkare, Levi's
- vit topp, TopShop
- blå kofta, Mango (ligger över axlarna nu eftersom det är så varmt...
- seglarjacka, henri lloyd (perfekt en dag då regnet hänger i luften)


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits