Någon att pilla på

Det är vad jag vill ha just nu.
Mysigt att ha någon som man kan krypa ihop med och bara vara. Känna sig omtyckt och få ödsla lite omtanke/kärlek på någon.
Med hösten kommer även fenomenet att alla drar sig in i sina hem och ska mysa. Jag har nästan bara kompisar med pojk/flickvänner och det är svårt att få dem med sig ut på krogen för att flirta lite. Sedan är det ju möjligheter att träffa bekantingar och vänner, men det har inte funkat så bra för mig hittills...
Fast jag får väl skylla mig själv lite, jag tror inte att jag är så öppen då jag borde vara det.
Som jag skrivit förut handlar det om min mur, jag är så himla rädd för att bli sårad.

Jag har ett mantra jag försöker få in i huvudet, jag måste våga chansa för att vinna! Men som med mycket annat är det lätt att säga och svårt att göra...

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits