Måndag

Har segat hela dagen än så länge. Sov till tolv, det behövde jag verkligen!
Sedan har jag legat på altanen och solat, alltid lika nice :-)

Nu blir det snat dags att packa ner det sista nödvändiga, sedan bär det av till mataffären för att handla mat. Det behövs tydligen.... :-)

Ikväll tänkte jag hinna med att träna. Fastd et blir relativt lugn sådan, bara rycka i lite maskiner på gymmet. Skulle vara skönt eftersom jag inte hunnit med träning på ett tag. Dessutom känns det som att jag inte gjort annat än packat, flyttat, solat och varit sjuk i en hel vecka. Nu måste jag rycka upp mig!

Det är ju idag min höstuppryckning skulle börja, men det får nog bli imorgon, eller nästa vecka kanske...

Kommentarer:
Postat av: Tant Monica

Gör det idag, imorgon kan det vara försent!

Postat av: Emmaria

väldigt förnuftigt sagt, är bara så kass på den grejen... :-)

2005-09-05 @ 14:57:08
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits