Krisen avblåst!

Okej, nu när jag vaknat till ordentligt och solen har börjat skina, det är klarblå himmel! Så kan jag med 100% säkerhet säga att här inte kommer att skickas några oroväckande sms från min telefon till någon x, y eller z! Inte för att det egentligen finns någon att messa till, jag och x har ju inte riktigt den relationen och y och z vet jag inte vilka det kan vara, men det är okej, kom till mig bara! :-)

Var på mitt lilla ärende och jag tror och hoppas på att allt kommer gå precis som jag vill med det! Ser hoppfullt ut! *håll tummarna*

Nu blir det lunch tror jag, meckigt att jobba eftermiddag och kväll, jag behöver mat med jämna mellanrum, men det finns nästan ingen tid till det...

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits